Harmonie
  concert            concert

Heel wat (jonge) muzikanten doen helaas niets met hun talent tijdens of na de academie. Zonde, want de muziek brengt mensen bij elkaar, is een uitstekende uitlaatklep en een manier om nieuwe vriendschappen te smeden ! Muzikanten die een vereniging zoeken om hun talent te delen zijn van harte welkom bij ons Harmonieorkest. Dit zowel voor jonge, nog aan de academie studerende jongeren als voor de reeds ervaren muzikanten. Iedereen zal er worden opgevangen en bijgestaan door onze ervaren leden ! Kom gerust een kijkje nemen tijdens een repetitie op donderdag of neem gerust contact op met een van de bestuurleden voor meer info.

contacteer ons via: hwoluwe@gmail.com of bel op tel 0477 23 40 11

U kan de harmonie financieel steunen door lid te worden mits een jaarlijkse bijdrage van 15 euro te storten op rekening BE16 4367 1089 5174-BIC KRED BE BB.

Ook sponsoring met publiciteit op onze concerten is mogelijk.

Waarvoor dank !